7 Mart 2015 Cumartesi

Flexispy Kurulumu

Flexispy Kurulumu 

Flexispy programını dinlenilecek olan telefona kurulumu oldukça kolaydır. Kurulumun nasıl yapıldığını burada adım adım anlatacağız.

Flexispy programı satın alındıktan sonra, satın alırken doldurduğunuz satın alma formunda e-mail adresi kısmına girdiğiniz e-mail adresine en geç 5 dakika içinde Flexispy kullanıcı adınız, kullanıcı şifreniz ve Flexispy hesabınıza nereden giriş yapacağınıza dair bir internet adresi bilgisi gelir. ( Aktivasyon kodunuz, ilk gelen bilgilerle Flexispy hesabınıza giriş yaptıktan sonra karşısına gelecek olan kurulum sihirbazı ekranında karşınıza çıkacaktır.

E-mail adresinize gelen Flexispy kullanıcı adınız ve şifrenizle, Flexispy hesabınıza giriş yapın ve giriş yaptıktan sonra kurulum için gerekli adımlar kısaca bu şekilde gerçekleşecektir.

Kurulum bu şekilde olacak;



Bilgisayarınızdan size gelen email de belirtilen Flexispy girişi için kullanacağını Flexispy Giriş internet sitesine giderek Flexispy kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapın.



Giriş yaptıktan sonra karşınıza çıkacak olan kurulum ekranından kurulum yacağınız telefonunun işletim sistemini seçmeniz gerekir. İşletim sistemini seçtikten sonra Next (ileri) butonuna basarak ilerleyin. Gelen ekranlarda ileri butonuna bakarak tüm kurulum adımlarını adım adım  sırayla resimli olarak görüp hedef telefona kolaylıkla uygulayabilirsiniz.

Ayrı olarak Flexispy'nin hangi işletim sistemine nasıl kurulumunu resimli olarak göz atmak isterseniz aşağıdaki sayfamızın linklerine bakabilirsiniz.






0 yorum:

Yorum Gönder

https://www.facebook.com/kerembursinfansitesi Facebook Favorites More